• Volg ons op Facebook
  • Volg ons op LinkedIn
  • Volg ons op Twitter
  • Taxatierapport aanvragen
  • Login
Menu Logo NWWI
  • Home
  • Over het NWWI
    • Valideren
    • Hoe werkt het NWWI?
    • Informatieleaflets
    • Video NWWI
    • Vacatures
    • Links
  • Kwaliteit
    • Toegangseisen NWWI
    • Normen
    • Fraudepreventie
    • Privacy
    • Meldingen
  • Taxatieweb
    • Voordelen
    • Model 2024
    • Model 2021
  • Q&A
    • Over het NWWI
    • Werkwijze NWWI
    • Klachten en meldingen
    • Afschaffing werkgebiedregeling
  • Taxateurs
    • NWWI Normenkader
    • Storings- en onderhoudsmeldingen
    • Klachten
  • Contact
  • Cookie verklaring
 

Hoe lang duurt het voordat ik een reactie op mijn klacht of melding krijg?

Geplaatst op donderdag 9 juni 2011

De afdeling Compliance zorgt ervoor dat uw klacht of melding wordt geregistreerd en in behandeling wordt genomen. Binnen 2 werkdagen ontvangt u een ontvangstbevestiging. Uiterlijk binnen 7 werkdagen ontvangt u een reactie op uw klacht of melding.

Meer lezen

Wat voor een soort meldingen kan ik bij het Meldpunt van het NWWI kwijt?

Geplaatst op

Bij het NWWI meldpunt kunt u meldingen en/of klachten kwijt voor ‘NWWI gerelateerde zaken”. Hier kunt u bijvoorbeeld een melding doen van onregelmatigheden die niet direct op het NWWI slaan, maar wel het NWWI aangaan. Hierbij kunt u denken aan … Continue reading →

Meer lezen

Wat moet u doen bij een klacht over het NWWI?

Geplaatst op

Heeft u als taxateur een klacht over het NWWI, maak dan gebruik van onze klachtenprocedure. Heef u als consument vragen over het validatieproces, dan is uw taxateur het eerste aanspreekpunt. Wilt u een melding doen over zaken die het NWWI … Continue reading →

Meer lezen

Volg ons:

  • Volg ons op Facebook
  • Volg ons op LinkedIn
  • Volg ons op Twitter
Nederlands Register Vastgoed Taxateurs Quality System Certification

De Molen 25 Postbus 1005 3990 CA Houten info@nwwi.nl 030-6344150
  • Fair Use Policy
  • Privacy
  • Disclaimer
  • NWWI-merk