Hoe kom ik aan een account?
Nadat uw taxatie-aanvraag is geaccepteerd door de door u geselecteerde taxateur, ontvangt u een e-mailuitnodiging om uw account te activeren. Het emailadres dat u heeft opgegeven tijdens een taxatie-aanvraag wordt gebruikt om een account aan te maken. Voor het activeren heeft u het registratienummer en postcode van de taxatie-opdracht nodig.
Heeft u al een account? Dan wordt een nieuwe aanvraag automatisch toegevoegd aan uw bestaande account. Na het inloggen kunt u de nieuwe aanvraag selecteren om hiervan de gegevens in te zien.
Let op! Het emailadres dat gebruikt wordt bij het aanvragen van een taxatie wordt gebruikt om een account aan te maken.
Inzicht in de voortgang van een taxatie
Van elke stap in het taxatieproces krijgt u een statusupdate. U ontvangt bijvoorbeeld een update als de inspectie is gedaan of als het rapport ter validatie naar het NWWI is gestuurd. Ook ontvangt u een bericht zodra uw taxatierapport gereed staat om te downloaden. Zo bent u altijd op de hoogte van de voortgang.
Opdrachtvoorwaarden accepteren in Mijn Taxatierapport.nl
U ontvangt ook een verzoek om de opdrachtvoorwaarden te accepteren. Deze kunt u inzien in Mijn Taxatierapport.nl waar u ze ook kunt accepteren.
Geldverstrekker toevoegen aan uw rapport
U kunt zelf beheren welke geldverstrekkers een kopie krijgen van uw taxatierapport. Voeg eenvoudig een nieuwe geldverstrekker toe. Ook ziet u snel welke geldverstrekkers al bekend zijn voor uw taxatie. Door een geldverstrekker te koppelen aan uw rapport ontvangt deze een kopie van het rapport zodra deze gereed is. Dit verhoogt de snelheid bij het beoordelen van een hypotheekaanvraag.
Voordelen van Mijn Taxatierapport.nl op een rij:
- Overzicht: Centrale plek voor de gegevens rondom uw taxatie
- Transparantie: Inzicht in de voortgang van taxatieproces
- Veiligheid: Een persoonlijke omgeving garandeert dat uw gegevens veilig zijn.
- Autonomie: Beheer zelf welke geldverstrekker een kopie van uw rapport ontvangt.
