Klachten en meldingen

Klachten en meldingen

Wat moet u doen bij een klacht over het NWWI?

Heeft u een klacht over het NWWI dan kunt u deze schriftelijk of per e-mail richten aan:

NWWI
T.a.v. de Compliance Officer
Postbus 1005
3990 CA Houten

E-mail: compliance@nwwi.nl

Uw klacht dient te zijn voorzien van uw naam, adres en telefoonnummer, de datum en een korte omschrijving van de klacht. De afdeling Compliance zorgt ervoor dat uw klacht wordt geregistreerd en in behandeling wordt genomen.

Wat voor een soort meldingen kan ik bij het Meldpunt van het NWWI kwijt?

Bij het NWWI meldpunt kunt u meldingen en/of klachten kwijt voor ‘NWWI gerelateerde zaken”. Hier kunt u bijvoorbeeld een melding doen van onregelmatigheden die niet direct op het NWWI slaan, maar wel het NWWI aangaan. Hierbij kunt u denken aan een melding over het opgeven van een ‘gewenste marktwaarde’ bij het verstrekken van een taxatieopdracht of het melden van een klacht over een bij het NWWI aangesloten taxateur. Al deze meldingen kunt u schriftelijk of per e-mail naar het meldpunt zenden.

NWWI
T.a.v. de Compliance Officer
Postbus 1005
3990 CA Houten

meldpunt@nwwi.nl

Hoe lang duurt het voordat ik een reactie op mijn klacht of melding krijg?

De Compliance Officer zorgt ervoor dat uw klacht of melding wordt geregistreerd en in behandeling wordt genomen. Binnen 2 werkdagen ontvangt u een ontvangstbevestiging. Uiterlijk binnen 10 werkdagen ontvangt u een reactie op uw klacht of melding.